Září 2008

ToP 10 CvIčEnÍ

18. září 2008 v 19:17 CviČeNÍ
Jízda na kole Kalorie: Podle vaší váhy a intenzity jízdy na kole a vzdálenosti, kterou ujedete, jich spálíte průměrně 680 za hodinu.
In-line brusleKalorie: 400 za hodinuTenis Kalorie: 480 za hodinuBěh Kalorie: 720 za hodinu (rychlostí 8 km/hod., tj. 7,5 min./km)Chůze a turistika Kalorie: 400 za hodinuPlavání Kalorie: 480 za hodinuAerobikKalorie: 500 za hodinuHorolezectví Kalorie: 640 za hodinuVodní lyžeKalorie: 540 za hodinuPlážový volejbal Kalorie: 720 za hodinu

ZíSkEj Z5 sVé OdHoDlÁnÍ!

18. září 2008 v 19:04 MottA
"Samozřejmě, je to těžké, kdyby to bylo snadné, mohl by být hubený každý" Proč tento článek vznikl??? Aby nám všem přpomněl, jak moc chceme být hubené a krásné. Abychom si znova uvědomily, že jen a jen my si připravíme svoji budoucnost a že přece necheme být takové jaké jsme teď navždy......Motto, které stojí na začátku, je jedno z hesel, které nás většinou zachraňují. Musíme to zvládnout a taky že zvládneme. Ale jen za předpokladu, že se budeme na vzájem podporovat, že se podržíme nad vodou. A právě tohle je klíčem k úspěchu. Samozřejmě, budeme se muset vzdát spousty věcí, na kterých je většina lidí třeba i závislých. A těmi věcmi je jídlo a naše vlastní pohodlí. Copak si myslíš že modelky vypadají tak perfektně od přírody??? Že se přecpávají jako ty teď?? Jistě že ne, to by byla pohádka. A i když některé tvrdí, že můžou jíst všechno a nepřiberou, věř, že to není pravda. Tím jen skrývají tu tíhu, kterou modelingem na svá bedra vzaly. Ale to že se mohou projít na molech a předvádět modely světoznámých návrhářů za to stojí, ne??? Ano stojí a ty to víš, já to vím, všechny to víme. Pokud vydržíme, i my tu možnost budeme mít. Ale nesmíme to odkládat, ne nesmíme, protože pokud s tím nezačneme okamžitě, už si neškrtneme. K dokonalosti se nedostaneš za týden, budeš muset vydržet dlouho a každým prohřeškem se svému snu zase vzdálíš. Proto si na to pokaždé, když se tvé myšlenky stočí k jídlu rychle vzpomeň, proč to děláš, proč chceš být taková. A to ti pomůže, musíš tomu věřit a stále se držet svého snu a dívat se do budoucna, protože tam na tebe čeká tvé krásné, štíhlé, lepší JÁ. Tam jsi dokonalá, ale pokud zhřešíš, tvůj sen se rozplyne a právě to nesmíš dovolit, prostě nesmíš. Představ si, že není možné zklamat. Základem je tedy tvá vůle, ale to není zdaleka všechno, na čem budeš muset pracovat, budeš muset makat na svém těle. Tvrdý trénink ti tělo vytvaruje a když se vzdáš i toho nechutného jídla, dojdeš k dokonalosti. A to je všechno. Vidíš, když se na to tak podíváš, nebude to tak hrozné, když teď víš, že to doopravdy chceš. Ale až se ti to bude zase těžké zdát, a to věř že bude, vzpoměn na to všechno, co jsi tu přečetla a bude ti líp. A pamatuj, důležité je vydržet........
Tohle jsou věci, kterých se budeš muset vzdát
A mezi tím, co se toho vzdáš, tohle všchno získáš

RaDy

18. září 2008 v 18:49 | *xsmile*
  • Popíjejte heřmánkový čaj
Pokud se už zase cítíte nafouknutá jako balon, je načase dát si místo černého čaje nebo kávy čaj heřmánkový. Ten vám totiž zklidní celý zažívací systém a díky němu budete mít brzy zase ploché bříško. Zkrátka není nad bylinky!
  • Nepoužívejte brčka

Srkat lahodný nápoj brčkem je určitě zábava, ale uvědomte si, že tak kromě drinku polykáte i velké množství vzduchu, který vaše břicho napumpuje jako pneumatiku! Co s tím? Je to prosté - raději pijte přímo ze skleničky.
  • Zapomeňte na cigarety

Kouření je nejen velký hazard se zdravím, způsobuje totiž žaludeční vředy a rakovinu, ale navíc při šlukování vdechujete i spoustu vzduchu, což vede k nepříjemně nafouknutému břichu. Není to důvod, proč s tímhle zlozvykem skončit?
  • Žvýkání vám nepomůže

Taky patříte mezi ty, co si po každém jídle dají žvýkačku s tím, že jim díky ní rychle slehne a dřív vytráví? Tak opak je pravdou! Naopak tak svůj žaludek ještě víc naplníte vzduchem. Raději si tedy místo žvýkačky dejte sklenici neperlivé vody.
  • Jezte hlávkový salát

Salát je doporučován jako nedílná součást diety nejen kvůli tomu, že není kalorický, ale navíc je bohatý na vitamin C a obsahuje i hodně vody, a proto působí močopudně. Pročistí tak váš organismus a zamezí nadýmání.
  • Vypusťte nápoje s bublinkami

Často se stává, že pokud chcete shodit pár kilo, dopřáváte si alespoň nejrůznější ochucené perlivé vody. Ale pokud je vaším cílem krásně ploché bříško, na bublinky prostě zapomeňte!
  • Chroupejte mrkvičku

Zelenina je pro váš organismus určitě skvělá, některé druhy (jako třeba paprika) nicméně můžou způsobovat nadýmání. Taková mrkev je ale lehce stravitelná a navíc obsahuje spoustu vlákniny!
  • Dopřejte svému tělu hodně vlákniny

Nemůžete mít ploché bříško, pokud vaše zažívání nebude šlapat jako hodinky. A k tomu mu dopomůže vláknina. Tu najdete ve všem celozrnném anebo si rovnou pochutnávejte na nejrůznějších semínkách. Uvidíte ten rozdíl!

ThInSpO2

13. září 2008 v 13:16 | Roxin

JaK oSaLiT ChUt Na SlAdKe

13. září 2008 v 12:37 TRikY a TiPy
Každou z nás někdy přepadne chuť na něco sladkého. Někoho častěji, někoho jednou za rok, ale potká nás to všechny. Jak mlsnou ošidit? Zkuste některý z tipů našich čtenářek.
Pomáhá mi, když jdu dělat fyzickou práci. Klidně třeba vydrhnout wc nebo čistit vanu, hlavně se něčím zaměstnat. Upřímně řečeno, to mi pomáhá i na vztek a smutek. A taky spaluji kalorie.
Jana, Praha

FoOd

9. září 2008 v 17:06 | Roxin |  FooD
No jako dneska sem zase zrala ae snad to na tom voleji vybeham (volejbalu)
Snídaně: Hohlik
Svačina: pulka bananu a nektarinka
Obed: cinska poblivka
Svacina: nektarinka
Vecerre:?(no doufam ze nic bo max ta nektarinka ale musim se drzet a nic do ty chlebarny nestrcit!)
Pohyb: no tak 2 kylaky kdyz pocitam cestu do skoly a ze skoly a na voljbal a z volejbalu mozna o trochu vic, a 1h:30min volejbalu(tam se asi dneska podlomim)
Jako to mi zase da praci abych se udrzela na uzde kdyz sem se takhle rozetzrala. No muzu si za to sama!!

CaUkÝ

9. září 2008 v 17:01 | Roxin |  my KeCy
Čaukýýý
No takže dneska sem myslela ze pojdu ve skole sme meli sileny premety jako napr chemii kterou nechapu a jen cumim upa ztracena, cestina kde se snazim myslet, matika kde usinam nudou apod.
Pisemek uz mam nadiktovano hafec a sem zvedava jak to mam do ty hlavy narvat asi aby mi praskla ne? No po skole sem sla se svim zlatickem si koupit neco k jidlu) no jako ja si nic koupit nechtela ale pak bych se doma nazrala hodne moc a bylo by to horsi ale zhresila sem a koupila sem si pidi pizzu. To bylo asi jediny co tam meli slanyho bez masa) Doma sem ted delala skolu (jako ne ze bych se ucila ale jen sem si pripichla stranky do sesinu co mi chbeli apod) A zachvilku du na volejbal. Konecne nakej pohyb po dlouhy dobe pokud nepocitam telak a tanecni XD no sem zvedla jak to vydrzim do konce tejdne zustat na zivu XD

KaFe

4. září 2008 v 18:24 | Roxin |  TRikY a TiPy
Všichni víme že naše tělo spaluje kalorie až po delší době námahy. Tím pádem pokud vykonáváte pohyb vaše tělo jede normálně přiblišně 35min a až poté začné brát z rezerv a pak teprv spalujete kalorie. Ale pokud si před pohybem udéláte siného turka začnete spalovat už po 15 min.

JsEm Z5

4. září 2008 v 18:09 | Roxin |  my KeCy
Čaukýýýýýýýýýýýýýýýýýýý zlatíška tak sem z5 po dlouhy dobe.
Jak se mate? Jako zase skola je se z toho po.... Jako druhej den ve skole uz jako nam nadiktovali pisemky, sminare, .... no jako gympl ale i tak by mohli trochu zvolnit. Za prazky sem nabrala takze mam co delat. No jako sem zvedava jak to dopadne bo jako prez den to je ok dietka ale prijdu dom a zeru no hlavne vecer. To bych pak nejradsi vrazdila. Jinak prazky byli bes XD
Byla sem se svima zlatickama a mooooc sem si to uzila:-*
Sice sem nikde moc nebyla ale i tak to bylo super.
Budu se snazit sem davat co nejvic toho budu stihat bo toho mamm moc.
Tento rok mi zacinaj tanecni do toho 3x tejdne trenink a vikendech zapasy a k tomu sbor. (a bohuzel skola coz je jasny)
Tak pste jak ste se meli zlaticka .
Mam vas mocinky rada:-*
Doufam ze ste si prazky uzili jako ja