Leden 2009

TiPy

31. ledna 2009 v 15:16 | Roxin |  TRikY a TiPy
Snídej!To nastartuje tvůj metabolismus.
Jezte tak pomalu jak jen můžete. Tělu zabere kolem 30 minut než si uvědomí že je plné.
Žvýkej dokud se potravina nerozpustí v ústech.
Staň se vegetariánem.
Jez nahá před zrcadlem! Přijde ti nechutné každé sousto.
Když máš na něco chuť počítej do 100. A doufej že to přejde.
Pokládej vidličku nebo lžičku mezi každým soustem.
Nikdy nejez po 6 hodině odpoledne.
Vem si pilulky proti pálení žáhy pokud si opravdu hladová. Pomáhají neutralizovat kyseliny, které vzbuzují chuť a proto si hladová.
Držte koš ve vaší blízkosti když jíte. Takže když už máš pocit že si toho snědla půlku rychle jdi zbytek vyhodit do koše, aby tě to nedráždilo a nakonec si to nedojedla.
V restauraci na jídlo rychle hoď ubrousek, aby číšník věděl, že si dojedla.
jez nesolené ořechy
žvýkej žvýkačky
udržuj se zaneprázdněná
přeskakuj zbytečné svačiny
žvýkej každé sousto 30x
jez nízkokalorické a netučné jídlo
nikdy nejez nic většího než je tvá pěst
každou hodinu vypij sklenici vody
jestli máš bolesti z hladu, schoulíš se v kouli
horká voda tě zahřeje a zaplní
vyber si mezi obědem a večeří nikdy nejez oboje
mít větrové bonbóny, snižují pocit hladu
veď si záznamy kolik kalorii sníš každý den
pevné ne mělké věci, vzít do pusy požvýkat a vyplivnout ven
musíš jíst pomalu a v klidu abys byla schopna rozeznat že už nemáš hlad
vyhni se uždibování, nevypadá to ale kalorie se z nich sečítají
nos lesk na rty vždy když budeš mít na něco chuť nanes si jej
ledové kostky. Když je rozkoušeš tak i zaplní
jez nízkokalorické věci jako nízkotučný puding, salát nebo polévka
jez víc ovoce a zeleniny. Ale vyhni se zálivkám.
zacvič si po jídle urychluje to spalování kalorií
dívej se jak jí tlustí lidé přejde tě pak chuť.
važ se večer se šaty a ráno nahá
každé sousto zapíjej, a pokládej příbor po každém soustu
čisti si zuby pořád když máš hlad a hlavně po jídle
pokud dostaneš hlad počítej do 100 ale pozvolně
jez nadýchané jídlo, zaplníš se a přitom toho tolik nesníš
kořeněná zvednou výměnu vašich látek a tudíž spálíš víc kalorií
dej si před výrobkem z mouky 2 lžíce octa pomůže to strávit tuk
jez venku malé jídla zrychlí to spalování
před jídlem vypít velkou sklenici vody
vyhýbej se kuchyni a už vůbec neotvírej ledničku nebo skrýše s jídlem. Jen pokud nemáte opravdu důležitý důvod nebo z donucení druhých
pokud dostaneš opravdu velký hlad(žravou) jdi se projít čerství vzduch ti pomůže přestat myslet na to jídlo.
pij vodu s citronem pomůže to urychlit spalování tuků
zelený čaj není jen prostředek proti stárnutí ale jeho pití ti pomůže spálit o asi 110 kcal za den.
strávit hodně času na pro-ana stránkách, nebo pročítáním thinspiration nebo si udělej svou vlastní thinspiration
pro zeštíhlení břicha před spaním udělej pár sklapovaček. Budeš se cítit unavená ne hladová.
nosit gumičku kolem zápěstí a puknout jí při pomyšlení na jídlo. Budete cvičit samy sebe ne přemýšlení o jedení
pořádně vše okořeň zaměstná to vaše chuťové buňky nebudou pak pátrat po něčem uspokojivějším jako je třeba čokoláda
pij ledovou vodu tělo zahříváním vody spálí 40kcal
voda taky pomáhá utišit kručení břicha. A navíc pročisťuje organismus.
pokud si náchylná na záchvaty přejídání tak si kupuj jídlo jen pro sebe opravdu minimum.
mysli na to jak by to jídlo vypadalo ve tvém žaludku po tom co ho spolkneš….snad tě to odradí
po 18 hodině už nejez
vyfotografuj se ve spodním prádle a pokaždé když budeš chtít hřešit tak ji vytáhni
při sezení ve škole se stále hýbej spálíš za den víc kalorií !!!!!!!
rychlé občerstvení: největší hnus co existuje a nejlíp uděláš když se tomu velkým obloukem vyhneš
sprchuj se pod studenou sprchou spálíš o 10% kalorií víc
denně jíst jen jedno jídlo a krájet si ho na malinké kousíčky
jez na malém talířku a čajovou lžičkou bude to trvat dýl
pokud je někde v okolí na stole třeba něco sladkého tak to ukliď a nebo sama sebe někam daleko od jídla
pokud si jedla před spaním tak se ujisti že budeš spát na levém boku urychluje to spalování. Tělo tak může absorbovat tuk z jídla pryč. Ale neměla bys jíst před spaním.
pij mnoho vody přinejmenším 8 sklenic vody. Voda zrychluje váš metabolismus.

ThInSpo 05

31. ledna 2009 v 13:52 | Roxin |  ReAl GiRl

ČaUkÝýÝýÝý

31. ledna 2009 v 12:39 | Roxin |  my KeCy
Čaukýýý zlatíčky

Píšu až teď bo sem mela moc prace kuli skole abych vse dohnala do viza, to moje nedpadlo zrovna nejlip a nekteri ucitele me nasrali a dost... ale mam dve ctyrky ve druhaku na gymplu , takze snad to neni nejhorsi, obvzlast na tom nasem.... Jinak s dietou sem to mela posledni doubou tak ze sem drzela ale pak sem TO dostala a dostala sem sterasnou zravou takze sileny... a shlavn s tema mejma bolstma sem nemohla posilovat jen trenovat... ale dneska uz sem zase posilovala...
Vcera sem jela do Českejch Budějovic na zapas s volejbalem no z DC to jsou 4hod cesty ... cestou sme se staveli u Mc a ja neodolala, koupila cem si Mc Flurry cokoladovej s orisky a hranolky, ale mam ho jednou za 10 let bo Madr semnou nikam nejezdi do center a sama se moc nikam nedostanu a kdyz tak stejne nakupuju jen hadry XD.
Uz sem zase budu davat clanky musim to napravit. A co jak vem de hubnuti????


DeSaTeRo ZdRaVíCH pOtRaViN

15. ledna 2009 v 16:55 | Roxin |  FooD
1. OKURKA - je ideální dietní potravinou, protože i po větší konzumaci nezatížíte své tělo zbytečným množstvím energie. Můžeme ji nazvat diuretikem, což znamená že zbavuje tělo od přebytečně zadržené vody. Sama obsahuje velký podíl vody, který spolu s vápníkem a hořčíkem ovlivňuje pročištění organismu. Navíc se extrakty z okurky přidávají do čistících pleťových masek, regenerují a ošetřují pleť a pomáhají vypínat vrásky.



CviKy nA BrisKo 2

12. ledna 2009 v 6:00 | Roxin |  CviČeNÍ
brisko
Ľahnite si na chrbát, upažte a pokrčte kolená do pravého uhlu. Nadýchnite sa a výdychom ukloňte nohy mierne do strany a zároveň k nim pritiahnite ľavú ruku. Vráťte späť do východzej polohy a preveďte na druhú stranu. Zopakujte aspoň 8x vpravo aj vľavo.

OtubY

11. ledna 2009 v 18:35 FooD
Otruby jsou produkt vznikající při zpracování pšenice či ovsa. Jsou zdrojem stravitelné i nestravitelné vlákniny, což je ideální kombinace pro zachování správné činnosti tlustého střeva.
Otruby obsahují vlákninu, kterou dokážeme strávit jen z nepatrné části, a tak její zbytky neustále nutí střeva k pohybu a tím jsou otruby pro naše tělo tak důležité.
Protože při konzumaci stravy s vysokým obsahem vlákniny prochází trávenina střevy rychleji, nemohou se všechny kalorie z potravy vstřebat. Tím se snižuje nebezpečí nadměrného příjmu kalorií, navíc rakovinotvorné látky mohou působit na střevní stěny kratší dobu. Kromě bezprostředního mechanického čistícího účinku rostlinné vlákniny ve střevech se uplatňuje přímý účinek v organismu.

My JidLo Na dNEsEk

10. ledna 2009 v 13:24 | Roxin |  MY mEnU
Takze na dnesek sem si naplanovala co budu papat, bo jako j
a to je proste tragedie. Do toho mi dneska opuchlo okotakze sem napuchla cel.... hrozny si prpadam jak obluda. Mam to asi z ty mi operace. ve stredu sem totiz byla u doktora ady mi odstranily dve boulicky z hlavy. Mela sme je mezi vklasama. Je to nakej podkozni tuk. Jako ono to nebolelo kdyz sme
si na to sahla nebo taka ale nechtea sem to tam. No tam mi tam pichli dve obrovsky inekce a vyrizli to pric. Za
14 dni du na vindani stehu. Nneni to vubec videt nastesti takze ok a nemuseli mi holit ani vlasi, takze styl. Ale pak me den po tom bolelo vpravo na cele jako kdyby mi dal nekdo pesti a ja
ta
m mela modrinu a ted uz to neboli ale posunolo se to niz na oko ktery mi opuchlo ale neboli. Postupnme
uznastesti splaskava. Dneska uz sem posilovala, zachvili du na prochazku s nasima a pak si jeste jednou zaposiluju. Jinak co sem jedla a budu jist:

Snidane:2 platky celozrnyho chleba s maslem (no sem to trochu prehnala ale byla to snidane tak ok)

Svacina: nic

Obed:Houbova polivka a ryze


Svacina: az prijdu tak si vemu pomelo

Vecere:No pac dem nakoupit az zitra a zelenina tu zadna neni tak pokud zbyde pomelo tak si vemu jeste pomelo nebo polivku co sem melak obedu, al ebrat si ji neci ale znam se....

Pohyb: ten sem vam napsala nahore....

Tak se mejte a nebudte dlouho venku at nezmrznete a nejste nemocny :-*

DeNnÍ vÝpOčEt KaLoRiÍ

10. ledna 2009 v 11:56 | Roxin |  iNfO
HODNOTY JSOU UVEDENY PRO ŽENY!