Duben 2009

12. dUbNa 3 rano prez celi DC

12. dubna 2009 v 19:00 | Roxin |  MY mEnU
thinkheart.gif image by SaliskoČaukýý sweet!thinkheart.gif image by Salisko
Tak nakonec sem doma a ne u Kolíčka.... cry-10.gif image by SaliskoVčera když sem měla jet tak se mi udelalo spatne a mamka rekla ze tam spat proste nebudu kuli tomu ze sem furt nemocna. Takze sem domu prisla nekdy dneska ve 3 hod rano pesmo prez celi DC. Sice bylo trochu chladno ale nikde nikdo no nakonec me nikdo neprepad tak good. Nejvetsi tma je stejne u nas na hrbitove (bydlim kousek od nej) a tam nikdo nechodi.
No jinak dneska ani nefim v kolik sme vstala ale jak sem si myslela ze budu spat buch vi do kolika tak vubec. Upa kdyz sem se zvedla tak me boleli brisni svaly a to sem vcera neposilovala bud je to z toho jak sem se furt smala nebo z fotbalu bo volejbalu a nebo nefim.19-1.gif image by Salisko
Jinak dneska sme byla pred chvili venku s Misulkou je chudynek nemocna ma zanet nosohltanu.
A moje jidlo:
Snidaně 2 rohlíky sveselou kravou a kedlubna (za ty hohliky se stydim:(()

Svacina nic

Obed vivar a lzice bramboroviho salatu

Svacin Müsli tycinka

Vecere No ted tu mam nakrajeny jablko s pomerancem a pak si dam asi jeste orisky (musim jist mandle kuli nehtum a vlasum a okolo kdyz nejim maso)

Pohyb:
100 skoku prez svihadlo
200 sedu lehu
prochazka

Tekutiny:
asi do tech 2l

10.DuBnA

10. dubna 2009 v 10:08 | Roxin |  my KeCy
2m2esdl.gif image by LowinkaČaukýýýý Ladys!!2m2esdl.gif image by Lowinka
Tak jak se mate? Ja uz sem konecne zdrava http://emo-hannah.blog.cz/a v utery a ve stredu sem byla ve skole.pixel Celkem to slo ale teda prez prazky abychom se zase jen vsichni srotil...http://emo-hannah.blog.cz/..
Jen co sem se uzdravila ja tak snad skoro vsichni na volno onemocněli...gasp.gif image by Salisko Chudynci.
Dneska du s mamkou do mesta dokonce to navrhla ona sama! kissesCoz je jednou za 10let, protoze nechodi zrovna rada nakupovat atd...laugh-2.gif image by Salisko
Jinak sem stastna a ani nefim proc.
A co vi jak se mate?


JaK Si zLePšIt zNáMkY Ve šKolE?

6. dubna 2009 v 12:31 | Roxin |  FashiON
1. Z důležité písemky jsi dostala špatnou známku. Co se ti honí hlavou?
a) "Takové hloupé chyby! No to snad ne!"
b) "Dalo se to čekat, stejnak jsem se na to skoro vůbec neučila! Co už."
c) "Ach jo, já věděla, že jsem měla jít místo učení na pokec s kámoškou. To by aspoň k něčemu bylo."
d) "Sakra! Příště už se opravdu opravdu opravdu budu učit!"

ThInSpo 11

6. dubna 2009 v 12:22 | Roxin |  ReAl GiRl

SoBoTa

4. dubna 2009 v 13:27 | Roxin |  my KeCy
Čauký Ladys

Tak dneska jedu do prahy na muzikal Carmen a mam co delat abychdo ty doby vytrela a uklidila celej barak. Dneska sem zatim stihla jen 180 sklapovacek po ranu a ted sem vyluxovala barak a du ho vytrit... Je tak nadherne a ja sem furt nemocna ale uz aspon odsud vypadnu a pojedu nekam pryc a nubu hnit porad doma XD a co jak se mate vi?:)

ThInSpo 10

3. dubna 2009 v 18:40 | Roxin |  ReAl GiRl

ZeŠtÍhLUjÍ oPrAvDu zEšTíHloVaCí KrÉmY?

3. dubna 2009 v 12:09 | Roxin |  FashiON
Značka: Garnier
Tato firma se nám všem pomalu musí vrýt do podvědomí, vidíme ji totiž na každém kroku. Samozřejmě nabízí i řadu pro zpevnění kůže, která obsahuje výtažky z kiwi, kofeinu a grepfruit. Přípravky je třeba aplikovat každý den nejlépe po sprchování. Po aplikaci je cítit lehce lepkavý pocit. To je způsobeno tím, že se kůže stahuje.
Cena: cca 200 Kč
Jana, 15: "S Garnierem jsem spokojená, ale zatím žádné velké změny nepociťuji, a to ho aplikuji již 3 týdny. Mám hladší kůži, která je příjemná na dotyk, ale jinak nic."

CvIkY Na kRáSnÉ NoŽkY

3. dubna 2009 v 11:58 | Roxin |  CviČeNÍ
KROK 1: Rozehřej svaly!
Pro dosažení nejlepších výsledků a také jako prevence možných úrazů je třeba dodržet jasné a obecně platné pravidlo. Než se pustíš do samotného cvičení, musíš svaly náležitě prohřát a protáhnout. Ideální je běh (i na místě), jízda na kole či na rotopedu, pár minut rychlého tance, aerobik, skákání přes švihadlo apod.
Připomenu také další obecná pravidla - neměla bys jíst alespoň hodinu před cvičením, v průběhu cvičení, ani přímo po něm. Doplňování tekutin zakázáno není a je dokonce nutné. Vyhni se však minerálkám s bublinkami (zbytečně nadýmají) a hodně slazeným nápojům. Cvičit bys měla pouze tehdy, cítíš-li se dobře a nemáš žádné zdravotní potíže. Není vhodné svaly příliš zatěžovat, a pokud nejsi zvyklá cvičit pravidelně, začni s max. dvěma sériemi o pár cvicích od každého typu. Postupně můžeš počet cviků a sérií navyšovat.

Co JíSt NA DoBrOu PLeŤ ?

3. dubna 2009 v 11:47 | Roxin |  FashiON
Karolína: Já jsem přesvědčená, že to, jak vypadá pokožka se dá nejvíc ovliv
nit tím, co jíme. Když máme tělo plné škodlivin, tak se pak snaží samozřejmě je tělo dostat ven přes k ůži, a proto se pak dělají různé pupínky. Snažím se vyhýbat bílému cukru, bílé mouce, smaženým věcem, jím dvě porce ovoce a jednu porci zeleniny denně, na oběd si dávám dělenou stravu. Hodně piju , hlavně vodu s citronovou šťávou a čistící bylinkové čaje, výjimečně si dám vinný střik. Stravuju se zdravě už přes rok a nejenom že jsem zhubla, ale pleť se mi krásně vyčistila. Takže já se řídím příslovím- Jsi tím, co jíš a piješ! Jo a hlavně jezte co nejméně chemie v potravinách, jak říkám, tělo to nezpracuje a musí to vyloučit přes kůži.

Za TýDeN 6 kIlO dOle

3. dubna 2009 v 11:35 | Roxin |  DiEtky
pondělí
snídaně- 1litr čaje
svačina- jablko + 1litr vody s citronem
oběd- sklenice mléka
svačina- 1litr vody + jablko
večeře-0,5l čaje