Březen 2010

31.BřEzNa

31. března 2010 v 16:28 | Roxin |  my KeCy
Čauký


takže dneska docela cajk. Ve škoel pohoda, naštěstí sem nebyla z ničeho zkoušená a místo chemie sme meli prednasku o drogach (jakobychom uz vse nevedeli) ale nastesti sme se ptali mi co nas zajma. Jinak po skole sme byla ve meste a konecne sem si koupila novej roztahovak (0,8) ale sere me ze ho nemuzu doprotahnout!!! Mam ho narvanej do pulky a dal to proste nejde!! takze asi budu muset chodit s roztahovakem do pulky v uchu. Akorat nevim jeste jestli si ho  pred treninkem vyndam, protoze kdyz si ho vyndam tak se to z5 stahne a uz ted to mam citlivi takze bych ho tam vrazila az dyl, ale kdyz si ho necham tak mi mozna vypadne tak nevim mno....



ROXIN



ThInSpo 43

30. března 2010 v 15:20 | Roxin |  ReAl GiRl

30.BřEzNa (jídelák)

30. března 2010 v 15:12 | Roxin |  MY mEnU
Snídanějogurt jogobela švestka + trochu müsli

Dopoledne ve škole platek celozrn. chleba + chilly cottagge, jablko, banan

Obednic

Svacina3 platky celozrn chleba s ramou, kečupem a platkem sýra

Vecerenic

Pohyb trenink 1,5 hod

30.BřEzNa

30. března 2010 v 14:18 | Roxin |  my KeCy
Čaukýýýý berunky


dneska mam dobrou naladu diky pocasi:) Este se tak udrzet celej den a bude to styl  XD dneska me ceka trenink a pak vecer nemcina. Hezky den:)




ROXIN



JaBlKo

29. března 2010 v 19:35 | Roxin |  FooD
Jablka jíme, aniž bychom si uvědomovali, že to jsou plody pro náš jídelníček nepostradatelné. Mají rozmanitou variaci chutí, jsou dostupné a také poměrně levné. Věřte nebo ne, jablka můžeme v uvozovkách označit za potravinu, ze které by se mohl vyrábět elixír mládí.

Látky v nich obsažené zpomalují totiž proces stárnutí. Ovšem žádnou razantní změnu neočekávejte. Rozhodně se nezměníte v půvabné krásky, které po požití elixíru omládnou o třicet let, jak tomu bylo ve filmu "Smrt jí sluší". Na podobné zázraky si budeme muset ještě řadu let počkat a kdoví, jestli se vůbec kdy dočkáme.
Jablko obsahuje vlákninu, jež je obsažena hlavně ve slupce. Proto nám naše babičky a maminky říkávali, že to je z celého jablka to nejzdravější a že je opravdová škoda ji vyhazovat. Pozitivem je, že jejich konzumace není nijak omezena, ale držte se pravidla "všeho s mírou". Nadměrná konzumace může spíše uškodit než pomoci. Každopádně není třeba se obávat, že po jablkách ztloustnete, i když se zdají velmi sladká. Mají nízký obsah cukru a málo kalorií. Ne nadarmo je to ovoce, které můžou do svého jídelníčku zahrnout i diabetici. Každé jablko obsahuje až 85 % vody!
Jablka nám dávají mnohem a mnohem víc. Obsahují vitamín C a látky pro tělo nezbytné (železo, měď, zinek, křemík, vápník, hořčík a draslík). Draslík pomáhá udržovat správnou hladinu vody v těle, působí na správnou funkčnost ledvin a svalů.
Jsou také zdrojem antioxidantů, které nás chrání před volnými radikály.

Mají blahodárné účinky na:

  • celou trávicí soustavu
  • nervový systém (snížují nervozitu)
  • nespavost
  • činnost mozku
  • metabolismus

Tyto účinky vám pomohou předcházet závažným onemocněním jako:

  • rakovina střev
  • onemocnění zvaná dna

Jablíčka pomáhají při:

  • horečkách
  • zánětech
  • průjmu
  • zácpě
  • nechutenství
  • kašli
  • bolestem hrudníku
  • akné

Ještě něco navíc!

  • obsahují velké množství vitamínů
  • jsou dobré na dásně
  • zlepšují zdravotní stav a koncentraci
  • dodávají energii
  • mají málo kalorií
  • redukují tělesný tuk (hlavně pak jablečný ocet)
Denní doporučená dávka je i několik jablek denně, minimálně však jedno. Bohužel jejich obliba neustále upadá, jelikož trh nabízí stále nové druhy ovoce, které lákají víc. Výčet kladů je ale natolik zdrcující, že je velká chyba, když tyto kulaté zázraky nezahrnujete do vašeho denního menu vůbec.

29.BřEzNa (jídelák)

29. března 2010 v 19:14 | Roxin |  MY mEnU
Snídanějogurt activia sladká + 1/2 jablka + trochu müsli

Dopoledne ve škole3/4 celozrn. housky + cottage, celozrn. dom. chleba prřiklopenej s maslem a salamem + bílá paprika

Obedjablko + kafe

Svacina2 celozrn. dom. platky chleba s maslem bilk. coli a okurkou, kostička hořké čokolády, 4 kousky perníku (normálních perníčků domácích na vánoce)

Vecerenic

Pohyb nic

29.BřEzNa

29. března 2010 v 19:09 | Roxin |  my KeCy
Čauký berunky


tak mame pondelí za sebou.... no to zse bylo.. až do 4 ve škole, myslela sem že umřu. Te%d se akorat šrotim zemak a vubec mi to nejde do hlavy.
Dneska s jidlem děs!!! Jak TO mám tak mam nabourany hormony naladu no všechno a z ničeho ni mě přepadne žravá... už aby byl konec.




ROXIN



FaShIoN ThIn

28. března 2010 v 19:46 | Roxin |  viDeO

PiRaMiDa ZdRaVé VýŽiVy

28. března 2010 v 19:39 | Roxin |  TRikY a TiPy

Potravinová pyramida dává základní aktuální doporučení o skladbě výživy. Ještě více než v předešlých letech zdůrazňuje:
  • udržování tělesné hmotnosti,
  • konzumaci pestré stravy,
  • zvýšení konzumace zeleniny,
  • výběr potravin s nízkým glykemickým indexem,
  • spotřebu mléčných výrobků,
  • ústup od diet s nízkým obsahem tuku,
  • výčet potravin, kterých průměrný český občan spotřebuje příliš mnoho.
V potravinové pyramidě jsou potraviny řazeny podle vhodnosti ke konzumaci v rámci každého patra ve směru zleva doprava. Potraviny umístěné v základně pyramidy jsou doporučovány jako ty, které by se měly jíst nejčastěji a v největším množství. Směrem k vrcholu pyramidy by lidé při výběru potravin z jednotlivých pater měli být střídmější. Ve špici jsou umístěny potraviny, bez kterých se lze obejít, proto by se v jídelníčku měly objevovat jen výjimečně.

Lidé mohou potraviny z pyramidy vybírat také podle své hmotnosti. Jestliže potřebují zhubnout, měli by volit jídlo z levé části pyramidy a jíst spíše menší porce (s výjimkou zeleniny, v její konzumaci není třeba se omezovat). Pro bojovníky s nadváhou by měla být téměř tabu poslední etáž pyramidy (tedy uzeniny, sladkosti, slazené nápoje, živočišné tuky atd.). Pokud mají lidé váhu v normě, ale chtějí žít co nejzdravěji, mohou si potravin z levé části pyramidy, tedy těch vhodnějších, vybírat větší množství.

28.BřEzNa

28. března 2010 v 11:33 | Roxin |  my KeCy
Čaukýýý berunky diamant


Omluvuju se ze sem tu nebyla ale mela sem toho ranec ale sem rada ze to mam vse za seboui_0670.gif image by SaliskoJinak sem mela bomba naladu skoro celej tenhle tejdenje totiz nadherne V patek sem byla po dlouhy dobe na in-linech(6 kilacku)a vcera sem se potila v telocvicne mela sem asi uz letos jeden z poslednich zapasu (mozna jeste nakej malej bude nakej turnajek nebo neco) no kazdopadne me jeste vsechno krasne ted boli a dneska uz sem byla skakat prez svihadlo na zahrade

S trochu jineho soudku: zjistila sem prez kratasi z lonska mi pretejka spekale zase sem TO v sobotu ted dostala takze to je i castecne z toho, ale tak jako tak mam jasnou dietu. Aspon se nebudu porad vnitrne na nic vymlouvat ze si to "jednou" muzu dovolit:pacc



ROXIN